04 February 2011

JOIK näokreem, ripsmetušid

Aasta tagasi ostetud Joiki kreem (JOIK Niisutav päevakreem kibuvitsaseemne ja nisuiduõlidega) sai otsa ja kuna see mulle sobis ja meeldis, siis ostsin uue. Üks hea üllatus selle juures on see, et enam ei pritsi seda kreemi igale poole. Tundub, et vahepeal oleks nagu pump ära vahetatud või midagi muudetud selle juures, sest nüüd vajub pump palju aeglasemalt alla kui varem ning ei tule kreem nii suure kiirusega välja ja ei pritsi kõike täis.

Ka ripsmetušš sai täna uus ostetud, selleks on Maybelline Define-a-lash. Kui õigesti mäletan, siis olen seda ka paar aastat varem kasutanud. Endiselt olen sellega rahul.  Minu lemmikute hulka kuuluvadki rohkem pigem kummiharjad kui tavalised, sest kummihari pikendab tunduvalt paremini. Eelmisena oli kasutusel Helena Rubinstein- Lash Queen Feline Black, mis oli tavalise harjaga ja ütleks, et peale ilusa leopardimustrilise ümbrise ei ole tal mingit ahhetama panevat tulemust. Vähemalt minu puhul. Üks ripsmetušš, mida olen juba vähemalt kolm korda ostnud, on L'oreal Telescopic. Meeldis just see, et pikendab ja kuna kummiharjaga, siis saab ripsmeid paremini värvida, eriti alumisi ripsmeid.
Edit: eemaldasin silmameigi pildid.

1 comment:

  1. Heipsti!
    Fotod on tõesti ühed hääd asjad, näitavad vead ära ja aitavad edasi areneda.
    Ma soovitaks võtta miski kolmanda tumerohelise, seda silmavakku panna ning tsipake üles, kulmuluu poole hajutada :) Hetkel tunduvad kasutatud toonid liiga sarnased. Mul tuleb ka seda liiga sageli ette - käsi ei tõuse eriti kontraste tekitama.
    Tore, et jälle kirjutama hakkasid :), vahepeal oli päris pikk paus.

    ReplyDelete