20 May 2011

RICH Pure Luxury Intense Moisture Shampoo

Lugesin ühest blogist, et on käimas kampaania(kestab kuni 01.06), millega liitumise korral saab tasuta 80ml šampooni. Lisainfo siit. Kasutasin seda võimalust ära ja liitusin RICH klubiga Salon+ kodulehel ja sain paar päeva tagasi oma šampooni kätte. Pakend näeb tõesti väga luksuslik välja, kuid kas seda on ka sisu?

Olen seda šampooni kaks korda kasutanud ja pean ütlema, et olen rahul. Juuksed jäid siledad ja läikivad.  Seega soovitan seda võimalust ära kasutada, sest võib-olla leiate omale sobiva šampooni. Mina olen hetkel sellega igatahes rahul.

Hilisem lisandus (4.sept.2011): olen seda nüüd kuid kasutanud ja olen selle šampooniga tõesti väga-väga rahul. Kui ma enne pidin pesema juukseid üle päeva, siis nüüd võin  vabalt vähemalt üle kahe või isegi üle kolme päeva neid pesta. Super! See hakkabki otsa saama, ostan peagi suurema (250ml) pudeli.
I like it. It left my hair smooth and shiny.


5 comments:

  1. Jee! Tasuta stuffi:D. Liitusin ka klubiga, aitäh, et teada andsid sellisest võimalusest;)

    ReplyDelete
  2. Tore, kui sain head asja jagada ;)

    ReplyDelete
  3. Kui Te sellele järgi läksite, siis kuidas küsisite vms? Kelle poole pöördusite?

    ReplyDelete
  4. L2ksin kohal ja ytlesin, et ma liitusin selle klubiga ja siis nad ise juba teavad, et tuled shampoonile j2rgi.:)

    ReplyDelete