10 January 2012

Cattier roheline savipasta

Tellisin mõni aeg tagasi omale Mahekauplusest Cattieri rohelise savipasta (100ml, 2.43€). Olen seda nüüd umbes neli-viis korda kasutanud ja annan väikse ülevaate.

Kirjeldus Mahekaupluse kodulehelt: 
Kasutatakse näomaskina ja sooja mähisena. Eemaldab naha loomuliku rasu, viib organismist välja mürgid ja jääkained, leevendab lihasvalu ja nahaärritusi. Antiseptilise, pehmendava, endasseimeva ja puhastava toimega. Sobib hästi rasusele ja kombineeritud nahale.

Tegu on valmis savipastaga, seega ei pea seda enam veega segama ja saab kohe näole kanda (kindlasti tuleb hoiduda silma- ja huuleümbrusest). Maskil ei tohi lasta kuivada, tuleb peal hoida 5-10 minutit ning seejärel leige veega maha pesta ja nägu kreemitada. Mul jäi paaril korral nahk õrnalt õhetama/kipitama ja punetama selle koha pealt kus eelnevalt savimask peal oli, aga see kadus tunni-kahega ära. Pöördusin oma murega ka Mahekauplusesse, kes võttis omakorda maaletoojaga ühendust. Võib-olla siis mulle ei sobigi roheline savi, sest Mahekauplusest kirjutati mulle tagasi ja öeldi, et roheline savi sobib pigem rasusemale nahale ja on tugevama toimega. Teistele nahatüüpidele soovitatakse õrnemaid- roosa ja kollase saviga tooteid. Valge savi on ka õrnemale nahale mõeldud, võib-olla proovingi siis järgmisena valget savi. Üldiselt on nahk peale maski kasutamist puhtam ja värskem, seega täidab oma ülesannet. Aga soovitaksin seda vaid rasusemale nahale, endal on hetkel pigem kuiv/normaalne nahk.

Kui Teie olete mingeid savimaske kasutanud, siis jagage palun minuga oma kogemusi. Milline mask Teile on sobinud, milline mitte?

7 comments:

  1. mina ostsin millalgi selverist byphasse valge savi maski, sellise helesinakas-roheka tuubi sees on. kuivõrd see igasuguste kahjulike ainete vaba on, ma ei tea ja pole viitsimist olnud uurida ka, sest tol hetkel tahtsin lihtsalt savimaski ja ega see sellepärast kasutamata ei jää ka, eks tarkus (ehk looduslikumad tooted) tuleb tagantjärgi :)
    kui see nüüd otsa saab, proovin ka ilmselt rohelise saviga miskit.
    see byphasse'i oma on ka täitsa hea, uuri neid koostisosi ja võid ju proovida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan kommenteerimast. Ma siiski edaspidi pigem püüan rohkem kasutada neid puhtamaid tooteid oma näol.

      Delete
  2. Minagi kasutasin seda sama rohelist savi! Täitsa meeldis, kuigi vahel ajas ka veidi punetama.

    Siis ostsin endale valge savi pulbrit apteegist. Mingi vene oma oli, maksis u. 1,5€.
    Soovitan sullegi apteegi uurima minna, seal on päris suur valik erinevaid savupulbreid! :)

    ReplyDelete
  3. Proovi Cattieri valge saviga koorijat :) Masseeri nägu ja siis jäta nahale veidi seisma, maskina toimima. Väga mõnus ja niisutav, tunduvamalt "pehmem" kui roheline savi. Mina ostsin selle sealt Mahedikuga ühes majas asuvast looduspoest.

    ReplyDelete
  4. Ohhhoo, apteegist saab SAVUpulbrit?:D:D:D

    ReplyDelete
  5. Olen proovinud ühte JOIKi savi baasil maski, millele oli lisatud veel rohelist teed ja piparmünti. Väga mõnus! Lugedes aga selle toote sisaldust tuli idee ise endale kokku kombineerida savimask, kuna olin ka just Ökosahvrist leidnud Cattieri valge savi pulbri kujul.
    Kasutan ka Cattieri valge saviga koorijat, mida siin kommentaarides ka mainiti ja sellega olen küll täitsa rahul. Mul on suhteliselt tundlik ja samas kombineeritud nahk, nii et mulle sobib just valge savi kõige paremini. Aga nüüd hakkan siis selle valge savi pulbriga katsetama ja kavatsen seda nii puhtalt proovida kui ka erinevaid segusid proovida.

    ReplyDelete