26 March 2011

Edusammud / Progress

Võtsin õpetust kuulda ja uuesti silmameiki tehes panin silma sisenurka heledamat värvi. Ja tuleb tunnistada, et tõesti aitab. Olen rahul, et olen midagi kasulikku juurde õppinud. 
Now I just added some lighter shadow on inner corner of the eye and the result is much better than last time :)

 Kasutasin Carlo di Roma trio lauvärve:
Carlo di Roma. These colors not stay long, because I didn't use primer.
Kunagi Selveri laadapäevadelt 15krooniga ostetud. Kuna mul veel silmameigialuskreemi pole, siis need Carlo di Roma värvid kuluvad lau pealt üsna kiiresti maha. Tellisin omale ELFist Mineral Eyeshadow primeri ära, saan hiljem sellega katsetada, kas värvid püsivad kauem või mitte.

Andke kommentaarides teada mida arvate :)

5 comments:

  1. Tõesti väga hea tulemus. Ja see alumine lainer sobib samuti - mina ei saaks kanda - mul teeks silmad optiliselt väiksemaks.

    ReplyDelete
  2. Mul neid Carlo Di Roma lauvärve lademetes - lolli peaga sai ostetud.. ja pean ütlema et ei meeldi need.. pudenevad palju, värv ei püsi kaua peal, pigment pole ka väga tugev.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Kätlin-kahjuks pean sinuga arvamust jagama. Väga kiiresti kuluvad lau pealt ära ja tõesti jäävad väga heledalt peale. Aga samas ca 15EEKiga ostetud, pole suurt pettumust.

    ReplyDelete