11 March 2011

Sinful Colors ''Love Nails'' & ''24/7''

Ükspäev googles ilusaid küünelakke otsides avastasin enda jaoks ühe uue firma- SINFUL COLORS http://www.sinfulcolors.com/ 

Endale ostsin toonid  Love Nails ja 24/7. Googles tundub toon Dream On ka väga ilus, selle tahaks ka veel juurde osta. Selveris on Laadapäevadel hind 2€/tk.
 
Love Nails  on küll sinine, aga mingi valguse alt paistab rohekas-sinine. Odavama laki kohta püsib  üsna kaua, endal hakkas alles 3.ndal või 4.ndal päeval otstest kuluma.
 
24/7 on neoonroosa ja mulle sellised erksad ja neoonsed toonid väga meeldivad. Seda lakki pidin aga kolm kihti panema, et ühtlaselt jääks, aga pole hullu, lõpptulemusega olen rahul. Värv on tegelikult veelgi erksam kui piltidel! Miinuseks on see, et hakkab juba teisel päeval otstest kooruma( ma ei kasuta alus- ega pealislakke).
Neon pink, 3 coat, actually it's more brighter than this pic, after 1 day starts peeling

4 comments:

  1. Kuidas Sul sinise pealepanekuga oli? Mulle tundus lakk küllalt "lahja", pidin 3-4 kihti panema, et piisavalt intensiivne toon mu jaoks oleks. Seevastu nädal aega peal olnud ning koledamaks pole küll otseselt veel läinud.

    ReplyDelete
  2. Sinist lakki panin kaks kihti, siis jäin tulemusega juba rahule.

    Võrreldes roosaga püsib sinine tõesti väga hästi peal. Võib-olla püsiks roosa ka kauem peal, aga ma ei kasuta aluslakki ega pealislakki ning eks koristamise käigus kulub ka kiiremini lakk maha.

    ReplyDelete
  3. Sama armastus siin neoonroosa vastu. :) Kõige neoonim ja parem roosa lakk mida ma tean on Eyeko Punk.

    Aga Love Nails istub mul juba kuuke-paar lakisahtlis, pole veel proovimiseni jõudnud. Ootan vist ilma kus kinnastega katma ei peaks seda õues. ;)

    ReplyDelete
  4. Kas tead kus neid eestis müüakse veel? sest selveris njetu juba aasta aega :S

    ReplyDelete