07 October 2011

Kookosõli, jojobaõli ja magusa mandli õli

Tellisin suvel omale Green Nature e-poest kolm looduslikku õli. Õnneks ei pidanud täishinnaga ostma, sest kasutasin ühte sooduskoodi ja sain need -50% soodsamalt :) Kui täishinda ja kogust arvestada, siis Green Nature pole kõige soodsam koht kus õlisid tellida. Pudelid on 60ml-sed ja pumba abiga saab paraja koguse õli välja pumbata.

Jojobaõli 60ml 9.90€ 4.49€
Magusa mandli õli 60ml 6.40€ 3.20€
Kookoseõli 60ml 6.00€ 3.00€



Eelnevalt on mul olemas sellelt firmalt porgandikreem, millega olen rahul. Niisutab hästi, paremini kui Joiki näokreem, seega sobib see ka kuivemale nahale. Mõni räägib, et see kreem on nahka ka pisut jumekamaks teinud, aga enda puhul seda ei täheldanud, sest ma pole päris heleda nahaga. Üldiselt mulle väga meeldib see kreem. Järgmisena tahaks kookosekreemi proovida. Tean, et see pole kookoselõhnaga, aga kuna kookos on igatpidi kasulik, siis miks mitte ära proovida.

Kookoseõli on toatemperatuuril  tahke ja valkjat värvi. Enne kasutamist asetan selle kuuma või sooja vette, et õli vedelaks läheks. Vedelal kujul on see kookosõli kollakat tooni. Mina muidugi lootsin tunda imehead kookoselõhna, sest polnud ennast eelnevalt kurssi viinud mida tähendab rafineerimata ja rafineeritud. Kuna see õli on rafineeritud ehk puhastatud, siis on see lõhnatu. Lõhn lõhnaks, toime on tal siiski. Olen pannud seda juustesse ja peanahale, üsna kergest väljapestav. Juuksed olid pärast väga pehmed ja siledad. Samuti olen sellega keha niisutanud, tulemuseks pehme nahk. Järgmisena tahaks tellida rafineerimata, lõhnaga, kookosõli.

Kirjeldus kodulehelt: 100% naturaalne kookoseõli on hea naha pinguldaja. Eriti hea niisutava, pehmendava ja nahka pringiks muutva omadusega. Kookoseõli muutub ümbritseva õhu temperatuuri mõjul tahkemaks. Seega asetage õlipudel 10-15 minutiks sooja vette. Muudab naha siledaks ja siidiseks. Toidab ja silendab, leevendab kuiva ja ärritunud nahka. Kahjustatud nahale ja nahalõhedele. Massaazhiõli. Sobib kasutamiseks koos juuksepalsami või shampooniga. 

Magusa mandli õli olen kasutanud siiani kõige rohkem käte ja jalgade niisutamiseks. Imendub üsna kiiresti ja jätab naha pahmeks. Pole midagi halba öelda. Kodulehel kirjas, et aitab ka venitusarmide korral- proovin kindlasti ära kas mõjub, sest võtsin kunagi teismelisena kiiresti kaalus juurde ja puusa peal päris palju venitusarme. Ei usu, et miski kreem või õli need päris ära võtaks, aga kui need natukenegi vähem nähtavaks läheksid oleks hea.

Kirjeldus  kodulehelt: Magusa mandli õli on hea eriti õrnale nahale. On kuiva nahka pehmendav ja tugevdav. Sisaldab A, D ja E vitamiini. Hea kasutada imikutele massaazhiõliks, aitab leevendada kõhugaase. Kasutada rindadel ja kätel olevate nahalõhede korral. Sobib ka väikelastele ja õrnale nahale. Massaazhiõli. Aitab välise sügeluse, ärritusnähtude, kiheluse, venitusarmide, pragulise naha ja kõõma korral.

Jojobaõli olen paar korda kasutanud.  Olen proovinud sellega näolt meiki maha võtta, sh silmameiki, aga mul ei õnnestu sellega küll meiki korralikult maha võtta ja mulle näos selline õline värk ei meeldi. Eelistan näopiirkonnas vett ja spetsiaalseid meigieemaldeid. Samas niisutajana on jojobaõli hea. Sobib näo, keha ja juuste niisutamiseks. Kuna mul langeb ka palju juukseid välja, siis katsetan ka peanahal ära, kas mõjub või mitte.

Kirjeldus kodulehelt:  Palju kiidetud jojobaõli on väga hea naha puhastamiseks. Hoolitseb kuiva ja väga kuiva naha eest. Rahustav ja pehmendav. Sisaldab E-vitamiini. Suurepärane näo- ja silmameigi eemaldamisel ning epileerimis- või vannijärgse nahahooldusena. Puhastab nahaaluseid kudesid ja leevendab nahaprobleeme. Kasutatakse rasuse naha eest hoolitsemisel, pärsib naharasu ületootmist. Juuksehoolduses: rasuste, kuivade, tuhmide, kahjustatud juuste ja juuste väljalangemise korral.

Küsimus lugejatele:  Milliseid looduslikke õlisid Teie kasutate? Millised on Teie kogemused nendega? Milline on Teie lemmik looduslik õli?

7 comments:

  1. Magusa mandliõli on mu nahale super hea :)Näonahale siis. Aga muidu kasutangi magusa mandli õli näonahale ja oliiviõli kõikjale :D

    ReplyDelete
  2. Oliiviõli on mul ka palju kasutusel, eriti juustes. Paar tundi enne juuste pesu panen juustele oliiviõli ja pärast on juuksed väga pehmed, siledad ja lihtsasti kammitavad :)

    ReplyDelete
  3. Jään oliiviõli juurde - nii juustes, kehal kui silmameigi eemaldamisel. Näo jaoks oleks pidev õli too much, nahk niigi veidi rasune. :)

    ReplyDelete
  4. Ma olen proovinud oliiviõliga silmameiki eemaldada, aga minu jaoks liiga õline värk ja ei eemaldanud piisavalt hästi.

    ReplyDelete
  5. Mina kasutasin ennem aprikoosi rasvõli (nii näol kui juustel), nüüd tellisin endale magusa mandli õli ja peab tõdema, et see on superhea! Näonahale on väga hästi mõjunud ning juustele...noh...on ka hästi mõjunud. Õigemini pole eriti vahet märganud, sama kuivad on nad mul ikkagi. : D

    ReplyDelete
  6. Kuidas te neid juustes kasutate? Teete juuksed u pool h enne pesemist õliseks? Palju te seda panete?
    Ühesõnaga ootaks väga selleteemalist postitust, sest mul on kodus paar õli ootamas (argaania, jojoba, magusa mandli). :D

    ReplyDelete
  7. Mul on pumbaga pudelid, nendest hea õli juustele panna, käega õrnalt masseerin kas peanahale või silun juustesse. Mina hoian tavaliselt vähemalt tund aega ikka õli peas, aga olen ka terve öö hoidnud (kasutasin siis vannimütsi). Panen ikka nii palju, et kõik juuksed õliga koos on.
    Täna panin just peanahale ja juustesse jojoba ja magusmandliõli- juuksed on väga pehmed, siledad ja läikivad :)

    ReplyDelete