30 October 2011

RICH Pure Luxury Treatment Cream & Intense Moisture Shampoo


Viimase poole aasta jooksul on palju populaarsust kogunud RICHi juuksehooldustooted. Maikuus liitusin ma Salon+ klubiga ja sain kingituseks tasuta 80ml-se RICH Pure Luxury Intense Moisture šampooni.

Tegin maikuus ka postituse kui olin seda niisutavat šampooni vaid paar korda kasutanud. Siis olin selle šampooniga väga rahul. Ja olen siiani! Eelmised šampoonid jätsid mu juuksed pealaest natuke rasvaseks, juuksed muutusid järgmisel päeval mustaks, hoidsid  peadligi ja olid kuivad. Nüüd, 6 kuud peale selle šampooni kasutamist, olen ma ikka selle tulemusega rahul. Mu juuksed on peale pesu rohkem niisutatud, kohevamad, pealae juures olevad juuksed ei ole enam rasvased vaid puhtad (nii hea tunne, et ei pea enam peale juustepesu ahastusse sattuma kui juuksed rasvaseks on jäänud) ning juuksed on ilusad ka järgmisel päeval peale pesu. Kui ma pool aastat tagasi pidin hea enesetunde tagamiseks pead pesema üle päeva, siis nüüd saan seda teha vähemalt üle kahe päeva. Kodus olles pesen isegi üle kolme päeva juukseid. Ma olen ikka väga-väga rahul selle šampooniga. Kuna vahepeal sai 80ml-ne pudelike otsa, siis soetasin omale suurema (250ml) pudeli. Mina ostsin selle 11€-ga ühest juuksurisalongist, aga Salon+ kodulehel maksab see 9.90€.  Kuigi see šampoon jätab mu juuksed ilusaks, siis pole mu juuksed sugugi veel perfektsed... aga sellest räägin ma hiljem mõnes teises postituses. Kokkuvõtteks- see on parim šampoon mis mul siiani olnud on!

Suvel võitsin Want to love my hair blogis giveaway ja valisin auhinnaks RICH Pure Luxury Intense Treatment Creami (100ml, Salon+ hind 12.90€). Soovitan kindlasti seda blogi lugeda kui ka teil on juustega probleeme. Ta lisab erinevate toodete review-sid ja räägib kuidas miski toode talle mõjub või ei mõju. See oli muidu mu esimene giveaway võit, seega ei suutnud algul uskudagi, et mulle ka õnn naeratas :) Suur aitäh talle veelkord!

Tegu on niisutava ja taastava juuksekreemiga, mida tuleb peale pesu rätikkuivadesse juustesse väike kogus panna. Ise olen umbes 1-3 pumbatäit juustesse pannud, ei jää rasvaseks.  Kasutan koos RICHi šampooniga ja juuksed on nende kahe toote tulemusena puhtad, siledad, kohevamad ja tunduvalt elujõulisemad kui varasemate šampoonidega. Mul on seda juuksekreemi veel üle poole alles, seega saab näha kunagi, kas pikemaajalisel kasutamisel ta juukseid tõesti elujõulisemaks tegi või mitte. Praegu mulle see meeldib ja kasutan edasi. 

Varsti tahan juurde osta ja RICHi palsami. Ausalt öeldes olen ma elus vaid ühe pudeli palsamit ära kasutanud. Tean, et palsam on juustele väga tähtis, aga pole lihtsalt sobivat leidnud. Olen ostnud kaks Schwarzkopfi palsamit, millest ühe müüsin kohe maha ja teise kasutasin lõpuni ära kuigi see mulle väga ei sobinud. Kuna hetkel RICHi tooted on mulle sobinud, siis soovingi just selle firma palsamit proovida, ehk see sobib mulle. Räägin mõnes järgmises postituses millises seisus mu juuksed on, miks nad sellised olla võivad ja mida ette kavatsen võtta.

2 comments:

  1. Ma selle sarja palsamit ei oska kmmenteerida, aga Rich Pure Luxury Hair Treatment ehk siis nn ravimask on küll vapustavalt hea toimega. Ainult lõhn on minu jaoks pisut liiga intensiivne, kuid tulemus on küll super.

    ReplyDelete
  2. Tänan kommenteerimast :)

    Ehk proovin ka selle ravimaski ära :)

    ReplyDelete